Έννοια των όρων «παραπλανητική διαφήμιση» και «συγκριτική διαφήμιση» κατά την Οδηγία 2006/114: Η παραπλανητική και η μη επιτρεπόμενη συγκριτική διαφήμιση αποτελούν δύο αυτοτελείς παραβάσεις. Η παραπλανητική διαφήμιση μπορεί να απαγορεύεται αυτοτελώς, χωρίς δηλαδή να απαιτείται να συνιστά συγχρόνως και μη επιτρεπόμενη συγκριτική διαφήμιση.
Η ως άνω απόφαση δημοσιεύθηκε σε
ΧρΙΔ 2014, 378 (με παρατηρήσεις Μ. Χατζηπαναγιώτη και Αιμ. Ευθυμίου)