Αναζήτηση για

Στην ενότητα


Επιλέξτε γράμμα
Αναζήτηση όρου

Έτος    
ΔικΕΕ C-52/13

Έννοια των όρων «παραπλανητική διαφήμιση» και «συγκριτική διαφήμιση» κατά την Οδηγία 2006/114: Η παραπλανητική και η μη επιτρεπόμενη συγκριτική διαφήμιση αποτελούν δύο αυτοτελείς παραβάσεις. Η παραπλανητική διαφήμιση μπορεί να απαγορεύεται αυτοτελώς, χωρίς δηλαδή να απαιτείται να συνιστά συγχρόνως και μη επιτρεπόμενη συγκριτική διαφήμιση.


Η ως άνω απόφαση δημοσιεύθηκε σε ΧρΙΔ 2014, 378 (με παρατηρήσεις Μ. Χατζηπαναγιώτη και Αιμ. Ευθυμίου)